Condicions de compra en Food & Mind
Aquí trobaràs les respostes a les preguntes més habituals sobre Food & Mind. Si tens algun altre dubte, pots posar-te en contacte amb nosaltres en els telèfons 646430733 També per whatsapp, per email al bea@foodandmind.es o en les xarxes socials: Facebook i Twitter. Et respondrem en el menor temps possible.
L’horari del servei d’Atenció al Client és de 10.00 a 20.00 els dies no festius de dilluns a divendres a través de les diferents vies esmentades.
Com comprar?
Si saps el nom del producte que vols, et recomanem que utilitzis el cercador, el trobaràs ràpidament.
Si no saps exactament el producte que vols, comença filtrant per les categories principals que trobaràs en la pàgina d’inici (www.foodandmind.es).
Quan trobis el producte que cerques, afegeix-lo al carret. Una vegada en el carret, pots continuar buscant altres productes o conducta al pagament fent clic en el botó ‘Finalitzar compra’.
Hi ha una compra mínima?
No hi ha compra mínima. En Food and Mind pots comprar el que vulguis, independentment de l’import total, pes o nombre d’unitats.
A més, si l’import total de la teva comanda supera els 45€, les despeses d’enviament seran totalment gratis per a Espanya Peninsular i Portugal Peninsular. Per a comandes amb destinació a Balears o Canàries, el cost de l’enviament també és gratis en comandes superiors a 59€. Per a la resta de comandes les despeses d’enviament seran de 4,95€, excepte condicions particulars per a Balears i Canàries (6,95€), Ceuta i Melilla (36,36€).
Com puc pagar la meva comanda?
T’oferim diferents mètodes de pagament perquè triïs el que millor et vingui:
Targeta de dèbit/crèdit: Acceptem Visa i Mastercard per als teus pagaments amb targeta, tot gestionat a través de la plataforma de pagament segur integrada amb el TPV Virtual de Bankia.
Transferència Bancària: Et facilitarem el número d’un compte bancari per a realitzar el pagament de les teves comandes. Tu només ens has d’indicar el codi de comanda al qual anirà associada la transferència. El codi de comanda el trobaràs en l’email de confirmació que t’enviem just després de realitzar la compra.
Pagar amb targeta de dèbit o crèdit és 100% segur. En el moment d’introduir les dades de la targeta et portem a la web del banc, on rellenarrás les dades de la targeta i realitzaràs el pagament.
En cap cas Food & Mind té accés a les dades de la teva targeta. Una vegada finalitzat el pagament, rebràs un email de confirmació del pagament.
Aquí trobaràs les respostes a les preguntes més habituals sobre Food & Mind. Si tens algun altre dubte, pots posar-te en contacte amb nosaltres en els telèfons 646430733 També per whatsapp, per email al bea@foodandmind.es o en les xarxes socials: Facebook i Twitter. Et respondrem en el menor temps possible.
L’horari del servei d’Atenció al Client és de 10.00 a 20.00 els dies no festius de dilluns a divendres a través de les diferents vies esmentades.
Com comprar?
Si saps el nom del producte que vols, et recomanem que utilitzis el cercador, el trobaràs ràpidament.
Si no saps exactament el producte que vols, comença filtrant per les categories principals que trobaràs en la pàgina d’inici (www.foodandmind.es).
Quan trobis el producte que cerques, afegeix-lo al carret. Una vegada en el carret, pots continuar buscant altres productes o conducta al pagament fent clic en el botó ‘Finalitzar compra’.
Hi ha una compra mínima?
No hi ha compra mínima. En Food and Mind pots comprar el que vulguis, independentment de l’import total, pes o nombre d’unitats.
A més, si l’import total de la teva comanda supera els 45€, les despeses d’enviament seran totalment gratis per a Espanya Peninsular i Portugal Peninsular. Per a comandes amb destinació a Balears o Canàries, el cost de l’enviament també és gratis en comandes superiors a 59€. Per a la resta de comandes les despeses d’enviament seran de 4,95€, excepte condicions particulars per a Balears i Canàries (6,95€), Ceuta i Melilla (36,36€).
Com puc pagar la meva comanda?
T’oferim diferents mètodes de pagament perquè triïs el que millor et vingui:
Targeta de dèbit/crèdit: Acceptem Visa i Mastercard per als teus pagaments amb targeta, tot gestionat a través de la plataforma de pagament segur integrada amb el TPV Virtual de Bankia.
Transferència Bancària: Et facilitarem el número d’un compte bancari per a realitzar el pagament de les teves comandes. Tu només ens has d’indicar el codi de comanda al qual anirà associada la transferència. El codi de comanda el trobaràs en l’email de confirmació que t’enviem just després de realitzar la compra.
Pagar amb targeta de dèbit o crèdit és 100% segur. En el moment d’introduir les dades de la targeta et portem a la web del banc, on rellenarrás les dades de la targeta i realitzaràs el pagament.
En cap cas Food & Mind té accés a les dades de la teva targeta. Una vegada finalitzat el pagament, rebràs un email de confirmació del pagament.
Rebré confirmació una vegada realitzat la comanda?
Quan realitzis una comanda rebràs un email amb totes les dades de la teva comanda. A més podràs accedir a l’històric de les teves comandes des del teu panell d’usuari.
Rebré un avís quan la meva comanda sigui enviada?
Sí, quan enviem la teva comanda rebràs un email amb un enllaç de l’empresa d’enviament (Seur, MRW, ASM o Correus Express). En aquest enllaç podràs conèixer en tot moment l’estat de l’enviament, així com el codi de seguiment de la teva comanda. També apareix l’adreça i dades de contacte de l’oficina de Seur, ASM, MRW, Correus Express que realitza el lliurament.
Com puc rebre una factura?
Si vols rebre la factura corresponent a un de les teves comandes, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través dels diferents canals d’atenció al client o descarregar-te-la tu mateix/a des del teu panell d’usuari.
Trobaràs una àmplia gamma de productes de medicina natural, cosmètica natural, complements , suplements, etc. Cada dia afegim noves referències disponibles en estoc per a oferir un dels catàlegs més amplis del mercat.
Els productes no disponibles per part del proveïdor consten com “no disponible” o “descatalogats”. En poques ocasions els proveïdors deixen de fabricar algun producte i no ens avisen. Si tens dubtes sobre la disponibilitat d’alguns d’aquests productes crida’ns o envia’ns un email, estarem encantats d’ajudar-te.
Em podeu subministrar altres productes que no estan en www.foodandmind.es?
Per descomptat. Si ets un usuari registrat, només has de comunicar-nos el nom i fabricant del producte a través dels diferents canals d’atenció al client i els pujarem a la nostra botiga online. En menys de 24h tindràs resposta amb el link del producte una vegada afegit.
Si la seva comanda no pot sortir de les nostres instal·lacions en la data d’enviament prevista procedim de la següent forma:
Si el producte que mancada té un valor inferior a 10€, aquest producte és reemborsat i procedim a l’enviament de la resta de la seva comanda (si en reemborsar aquest producte, la comanda queda amb un import inferior a 45€, se li mantindran les despeses d’enviament gratuïts).
Si el producte que mancada té un valor superior a 10€, realitzem una nova comanda (sense cap cost addicional per a vostè) perquè aquest quedi pendent i puguem enviar la resta de la seva comanda inicial*.
Si vostè desitja rebre la comanda completa encara que això retardi un parell de dies l’enviament, indiqui-ho en observacions just abans de finalitzar la comanda.
* Si en el correu de confirmació de la seva comanda ja figurava que no teníem data prevista d’enviament del producte en qüestió, mantindrem la comanda parada fins a poder servir-lo complet.
Per què no puc comprar medicaments online?
L’actual llei sanitària (llei 29/2006 de 26 de juliol, de Garanties i Ús Racional de Medicaments i Productes Sanitaris) no permet de moment la venda de medicaments subjectes a recepta o de medicaments publicitaris (EFPs) per mitjans telemàtics. Aquesta restricció també inclou els medicaments homeopàtics.
L’IVA està inclòs en els preus marcats?
Sí, tots els preus que trobis a la botiga ja inclouen l’IVA corresponent.
On envieu? Envieu a altres països?
Podem enviar a comandes a Espanya peninsular i Balears.
Haig de pagar despeses d’enviament?
Les despeses d’enviament per a Espanya Peninsular són de 4,95€ en tarifa plana (no pagues més per comprar més productes o per augmentar el pes de la comanda) i ens comprometem a enviar-lo en la data màxima especificada per a cada producte. En cas que l’import de la teva comanda superi els 45€, l’enviament serà completament gratis en qualsevol punt de la Península Iberica.
Per als enviaments a les Illes Balears les despeses d’enviament són 6,95€ per a comandes inferiors a 59€.
Food & Mind es compromet a recompensar als seus clients en totes aquelles comandes que s’enviïn fora del termini d’enviament previst en el mail de confimación (enviat en el moment de finalitzar la comanda), sempre que no es tracti d’un problema aliè a la companyia.
No es comptabilitzen dissabtes i dies festius locals o nacionals. Aquesta condició és aplicable per a aquells productes que tenim en estoc i el temps estimat sigui immediat. Aquesta informació apareix en la pàgina de cada producte.
Com realitzo el seguiment de la meva comanda?
En l’apartat El meu Compte (part superior dreta), podràs saber l’estat de la teva comanda fins que surt dels nostres magatzems.
Quan surti, t’enviarem un email amb un enllaç a la pàgina de l’empresa d’enviament (MRW, SEUR, ASM, o Correus Express), amb la informació de l’estat de l’enviament.
Què passa si ja no vull la meva comanda?
Si cancel·les la teva comanda abans que aquest sigui enviat, quedarà cancel·lat i procedirem al reemborsament íntegre de l’import que vas pagar.
Si cancel·les la comanda o aquest no pot ser lliurat per causes atribuïbles al client (absència prolongada, adreça d’enviament incorrecta, demanat no recollit en punt pickup…), passats els 10 dies de l’expedició de la comanda serà retornat a les nostres instal·lacions. Immediatament procedermos al reemborsament de l’import pagat descomptant les despeses d’enviament i devolució.
Com puc retornar un producte?
Si desitges retornar un producte tens 30 dies per a fer-ho després que l’empresa de missatgeria comunica el lliurament de la comanda. La devolució no tindrà cap cost per part teva si el motiu d’aquesta és culpa de Food & MInd, i se’t reemborsaran les despeses d’enviament en cas que els hagis pagat.
El transportista passarà per la teva casa a recollir el producte i et retornarem els diners una vegada hàgim verificat l’estat del producte (això pot trigar uns 7 dies).
En cas que hagis triat l’opció de pagament per transferència o contra reemborsament en fer la teva comanda, hauràs de dir-nos el número de compte al qual vols que fem l’ingrés de la devolució.
Descomptes i promocions
Si és la primera vegada que compres en Food & Mind pots usar el cupó BENVINGUT, amb el qual aconseguiràs 5€ de descompte si la teva compra és superior als 60€.
Reservats tots els drets d’autor per les lleis i tractats internacionals de propietat intel·lectual. Queda expressament prohibida la seva còpia, reproducció o difusió, total o parcial, per qualsevol mitjà.